sobota, 26 marca 2011

To zabawne. Lepiej nie pokazywać ludziom, że na czymś nam zależy. Pokazując, że mamy to gdzieś, momentalnie mamy większe szanse na osiągnięcie tego.

Hej kochani:)
Co tam u Was? u mnie w sumie nudy xd 8 wykładów na prawko zaliczone, jeszcze tylko 22 ;D w szkole same nudy;p mamy weekend i nic mi się nie chce. Powinnam się wziąć za lekcje i za rysunki ale najpierw oglądnę Zbuntowanych:) później dodam zdj z urodzin Siostrzyczki xD he he
xoxo
inspiracje:
1.

2.
3.
4.

5.
6.
:)



7 komentarzy:

  1. Świetne inspiracje ;D!

    Ja też xD tzn. lepiej niż teraz ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne paznokcie... i ten różowy pokoik...
    Kurcze mam 18 lat, ale ja taki chcę!

    OdpowiedzUsuń
  3. fenomenalne paznokcie.
    super.
    zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja odinstalowałam, ale wczoraj znowu się pojwaiły na moim komputerze. Chyba powili zaczynają mi się nudzić. Chyba. Czekam na zdj. z ur :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne inspiracje:)

    ZAPRASZAM DO MNIE :)
    www.arynsa-arynsa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Telefon i te pokoje... CUDA!

    OdpowiedzUsuń