wtorek, 8 marca 2011

8 marca ;)

Byśmy zawsze były górą.
I jeździły dobrą furą.
Byśmy miały kasy w bród.
Przekroczyły sławy próg.
By faceci przy nas mdleli.
Nosić nas na rękach chcieli.
By nam dali coś w prezencie,
gdy dzień 8 marca będzie!!

Najlepszego moje kochane;*

co tam u Was słoneczka? ;p dzisiaj mamy 8 marca i piękną pogodę specjalnie dla nas ;) 
Byłam w sobotę na urodzinach mojej siostry ciotecznej;p kupiłam jej lampkę solną i do kompletu świecznik;p mam nadzieje, że spodobało się jej;) jak będę mieć zdjęcia to Wam pokaże;)
 zmykam uczyć się z historii bo  muszę jutro napisać spr zaległy;/ trzymajcie kciuki;*
pa ;*


xoxo

11 komentarzy:

  1. wzajemnie ;* ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. My wymiatamy zawsze! naj kochana!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki i nawzajem ;) Ja mam dzisiaj kartke z lektóuy i pewnie z matematyki. Powodzenia na historii ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. tak, zdecydowanie pogoda wczoraj była śliczna;)

    OdpowiedzUsuń
  5. w ogóle wczoraj tak słodko było..!

    OdpowiedzUsuń
  6. również wszystkiego naj Kobietko ;-) spóźnione ale szczere! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. ładnie ;)
    zapraszam na http://naaszswiaat.blogspot.com/
    komentuj ;) ;D
    +dodaje do obserwowanych.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wzajemnie :*
    Powodzenia - spóźnione - na spr :)

    Ps. Jeśli lubisz czytać opowiadania zapraszam do mnie i pozdrawiam :)
    Świetny blog !!

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuje za tak pozytywny odbiór opowiadania :*!

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkiego najlepszego! Szczere, choć spóźnione!

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)
    www.pachnieckobieta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń