czwartek, 5 maja 2011

I weź kurwa usiądź i się ogarnij. Doceń to co masz, a nie ciągle narzekaj jak to Cb źle potraktował los bo to nic nie da. Żyj. Bo nawet nie wiesz jak te kilkadziesiąt lat Twojego życia szybko minie .. zbyt szybko

Hej:)
dawno tu nie byłam... szczerze, nie miałam czasu ;( no ale muszę teraz to nadrobić ;)
wczoraj był 4 maja czyli moje urodzinki ;) ale nie takie zwykłe bo 18 ;D Imprezka szykuje się i jutro odpalamy ;p mam nadzieje że wszystko będzie dobrze ;) sukienka i buty przygotowane ;p tylko nie wiem co z włosami zrobić -_- hmm coś się może wymyśli ;) w sobotę wrzucę zdjęcia więc będziecie mogły sobie pooglądać xD mam pytanko do Was ;) jakie piosenki mogą być na takiej imprezie ? ;p trzymajcie kciuki żeby wszystko się udało ;)
                                                                                                   xoxo





11 komentarzy:

  1. to pierwsze przeslanie jest tak prawdziwe ze az sie boje o tym myslec:P swietna fotka!

    OdpowiedzUsuń
  2. och dziękuję bardzo:)
    i może spóźnione ale wszystkiego najlepszego :*

    OdpowiedzUsuń
  3. oo to spóźnione sto lat!

    OdpowiedzUsuń
  4. aa to wszystkiego najlepszego ;*

    pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny blog ! :D
    obserwuje i licze na to samo :)
    http://www.alexaaalexa.blogspot.com/

    najlepszego ! :D
    spóźnione ale są :D

    OdpowiedzUsuń
  6. NAJLEPSZEGO ! chociaż spóźnione , ale to proszę wybaczyć :D
    ZAPRASZAM :D

    OdpowiedzUsuń
  7. wszystkiego co najlepsze ;*

    i udanej imprezy oczywiście :]
    obserwuję i licze na to samo,
    zapraszam do mnie ;d

    OdpowiedzUsuń
  8. spełnienia marzeń ;3 {spóźnione, ale ważne, ze są ;3}
    ślicznie wyszłaś tutaj na zdjęciu, wgl. zawsze ładnie wychodzisz, jesteś fotogeniczna ;3
    dzięki za pomysł ;>

    OdpowiedzUsuń
  9. dziękuje ;3
    dodasz buttona ?. ;3

    OdpowiedzUsuń
  10. oke, to zajmuje dosłownie 3 sekundy ;3
    u mnie 200 notka !.

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo dorby tekst na poczatku!!

    http://laughing-in-the-purple-rain.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń