środa, 23 lutego 2011

- Czy to nie miłe uczucie, wiedzieć, że gdzieś tam istnieje ktoś, kto jest nam przeznaczony i kogo kochamy już teraz, nawet o tym nie wiedząc ?

hej słoneczka;*
  co tam u Was? właśnie będę zaraz odrabiać lekcje:( ehh nie mam czasu żeby oglądnąć Gossip Girl :(  W szkole nudy, w domu nudy i ta pogoda przygnębiająca ;/ w następną środę idę dowiedzieć się w sprawie prawa jazdy:) 18 nadchodzi więc trzeba z niej korzystać ;p heh w sumie nie widzę się w miejscu kierowcy xD  zobaczymy jak to będzie :)

trochę inspiracji:













xoxo
Miri;*



12 komentarzy:

  1. HAHA! ja też nie widzę się za kierownicą! wszystkich pozabijam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też siebie nie widzę, bardzo się tego boję, ale chcę mieć to jak najszybciej za sobą ;p Co aj dam przecież mam dopiero 16 lat ;/ Fajna sukienka ta ostatnia ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmm.. nom , pogoda do kitu. Fajny blog i inspirację . Zapraszam do Siebie . ; *

    OdpowiedzUsuń
  4. podoba mi się tu.
    pozdrawiam.

    zapraszam: www.yellow-glass.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. heh...ja też się nie widziałam :D poza tym wydawało mi się, że w życiu egzaminu nie zdam i nigdy jeździć nie będę, a teraz nie wyobrażam sobie życia bez samochodu :D
    (także to normalne;>)

    OdpowiedzUsuń
  6. Co do zdania, które umiesciłaś na początku - oglądałaś film Timer?

    OdpowiedzUsuń
  7. Też oglądałam kiedyś Gossip Girl, ale znudziła mi się:D Do prawka mam jeszcze trochę czasu, ale nie wyobrażam sobie siebie za kierownicąXD

    OdpowiedzUsuń
  8. ooh tu gdzie mieszkam mozna zdawac prawo jazdy od 16 roku zycia!(:


    fajny blog+zapraszam do mnnie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna Ta ostatnia sukienka. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. dziękuję :***
    Jak tam czwartek mija?
    Wrzuć no jakiegoś pościka :)

    OdpowiedzUsuń